משה קצב הנשיא לשעבר,מסרב ללבוש בגדי אסיר

EK55

New member
משה קצב הנשיא לשעבר,מסרב ללבוש בגדי אסיר

אז ככה, זה התחיל והמשיך בזה שבוע שני,שהוא לא יכול לצאת ממתחם הכליאה התורני ללא לבוש אסיר. כידוע הוא לא אדם חרדי וגם לא חובש כיפה והוא באגף התורני. כעת הוא קיבל גם חריגה שאסיר אחר יכול לקנות לו מהקנטינה על שמו. הוא גם לא יכול להיפגש עם עורכי הדין שלו,כי הוא ביקש דיון נוסף בבית המשפט. עדיין לא קיבל תשובה על בקשתו זו. אז איך הוא ילך לבית המשפט? הרי הוא חייב ללבוש בגדי אסיר. האם יאפשרו לו חריגה מהחוקים שנעשו מאז קום המדינה? אם יוותרו לו,גם אסירים אחרים לא ירצו ללבוש בגדי אסירים בכלא. אז מי פה יישבר ראשון? שירות בתי הסוהר , או שמשה קצב יחליט להתאבד.
 

Sודית

New member
קצת מצחיק אותי הקטע הזה

הוא כבר נשפט, הוא כבר אסיר, הוא כבר יושב בכלא. הוא הכתים את עצמו וכל משפחתו בהתנהגותו ועכשיו ? הבעיה שלו אם כן או לא ללבוש בגדי אסיר? מה הוא חושב שרק אם ישים עליו בגדי אסיר הוא ייקרא פושע?
 

EK55

New member
מה קצב חושב?קצב חושב שהשופטים וכל הבחורות

שיקרו ורק הוא צדיק ודובר אמת. האם מכניסים את נשיא המדינה לכלא רק משום שהוא בחור חברמן מחבק ומנשק. אולי בגלל שהוא פרסי ולא קוראים לו רבינוביץ'.
 
והוא גם הוציא את זה בעצמו וניפנף, לא היה צריך

לבדוק.
 

צהלול

New member
האגף התורני

מיועד לכל התורנים: נהג תורן, תורן כיתה, תורן שבת, תורן לילה וכד'. ולעיניננו, קצב הוא בבחינת עיתון לעטוף בו את הדגים. רק צהובונים ממשיכים לחטט ולחרטט בו. לא רוצה ללבוש מדים? ביג דיל. שישאר בתא ולא יצא. יבחר להתאבד? זו בחירה שלו. הדבר היחיד שצריך להדאיג את קצב כשהוא נותן לבניזרי כסף לעשות עבורו קניות, זה לספור טוב טוב את העודף שבנזירי מחזיר לו...
 

EK55

New member
צהלול.זה לא כמו שאת חושבת.אין להם כסף ביד,כי

הם עלולים לבלוע את המטבעות ולהתאבד. הם קונים מהקנטינה בנקודות זיכוי עם חתימה. המשפחה משלמת 1500 שקלים והוא לא רואה בעצמו את הכסף.\ לכן במקרה זה בניזרי לא יכול לגנוב מקצב אפילו שקל אחד.
 

EK55

New member
לפני שבניזרי חזר בתשובה,היה דוגמן ולא יותר.

הוא באמת עשה דברים חמורים ולכן הגדילו בהרבה את העונש שלו בערעור הפרקליטות. הוא בעיני כלומניק כמו רבים אחרים מהמפלגה העלובה ש"ס והוא לא היחיד במפלגה זו שסרח.
 

EK55

New member
רק חסר שבנזרי יתגלה כהומו ואז תהיה חגיגה בכלא

 

EK55

New member
אז מה?לפעמים משתלם לגנוב מדינה שלמה,להיכנס

ולכלא ולהשתחרר כאדם עשיר. הרי הוא לא החזיר אף אגורה שחוקה. שיפוץ הבית היה גם על חשבון קופת המדינה.
 
למעלה